Monday, July 28, 2008

PSKPP@Daro


kat jeti nak brangkat dari tanjung manis ke sarikei..gb ktorng pun ada masa tu..tgok laki yg baru nak masuk pintu bot ekspres.tu le gb ktorng..heeheheh



kat dlm flight...hahaha


gambar yg d pertandingkan dlm prtandingan fotografi PSKPP 2008..tak dapat apa..


ni satu lagi gmbar yg masuk btanding..pun kalah..printout kurang memuaskan..noise kat sana sini..xper,,tahun dpn cuba lagi..


ni dia rizal n ramli dlm acara ping pong tbuka..kalah tanpa btanding d pusingan kedua..ramli tpaksa brangkat ke sibu atas sebab2 ttentu..kalu tak mesti menang..tgok le rizal tu,,siap boleh senyum2 lagi masa nak buat sevis..pmain dr china pun risau nak sambut sevis dia..kekekeke..aku ngan azrul kalah kat final lawan regu dari pejabat pelajaran,tp xpelah..no 2 pun jadik la..


pasukan bola sepak zon ktorng pun kalah masa kat final lawan daro...atas alasan bola dah tak brapa nak nampak sbb main time maghrib..maklum laa...pmain bola sepak zon ktorng ramai vetren.mata pun kurang clear..otai le kata kan...hahahaha..
(dah kalah memang mcm2 alasan..)


dari tadi aku asyik crita pasal kalah jer...haaaa...ni dia...regu badmintonn ktorng...aku ngan syamsul..gaya dah ada!! pnampilan menawan...ktorng menangggg!!! yahooo...menang..menang...
menang gaya...hahahaha..KALAH!!! malas nak bagi alasan..


libasan padu maut...yeahhh!!! ni killer regu takraw zon serdeng..kpd regu takraw zon tanjung manis,,sorry ekk..masa korang lawan kamera aku bateri dah kong..huhuhu..


pekan daro...


hehehe...abisssss...apa2pun enjoy gak lah masa PSKPP hari tu wpun masih byk lagi klemahan dari segi penganjuran,,(pasal kelemahan apa smua tu aku malas nak crita..)tp kira oklah dari xda..tahun dpn aku nak masuk ptandingan mnyumpit plak..kekekeke..

1 comment:

ibnismail said...

ooooo...gambar aku lipat takraw tak ambik ekkk.....

-----------------------
Kalam Abu Musaddad
http://ibnismail.wordpress.com