Saturday, October 25, 2008

CSI

25Oktober2008-Sabtu
majlis ramah tamah aidilfitri kat tempat keja aku hari ni td d gemparkan dengan penemuan satu mayat(nelayan thai) yg d jumpai d timbus selepas mati d bunuh..fuhh,,dgr crita dlm minggu ni saje dah 9 org yg d jumpai mati..mati d tembak le,mati sbb bgaduh le..ish2,,macam2..mayat2 yg d jumpai pun dlm keadaan yg cukup tak cukup sifatnya.Dah cam NY dah tempat ni aku tgok..slumber bunuh membunuh..ngeri gak hidup kat tempat camni kan?
bile aku tgok jer kes hari ni tadi,kesian btul aku dgn si mati tu.mule lah otak aku pikir mcm2..nyawa diorng ni langsung tak berharga.hidup sia2..carik rezeki tempat org,jauh dr kpg halaman,jauh dr kluarga..tu belum kira yg tggalkan anak bini..ish2,ish...kesian...
lagi satu pengalaman aku hari ni,dpt lihat camane abg2 polis/forensik buat keje..rasa cam tgok CSI kat tv le plak..hehehe..cukup teliti.kalu aku lah d bagi keje ni,alamat tak lalu makan tak tido mlm le sbb asyik tringat..nasib baik le aku jd cikgu..tu pun kdg2 tak lalu makan gak sbb kadang bbudak berak cirit dlm seluar pastu cikgu kena cuci..hampeh!!!hahaha!!




\

4 comments:

iman daud said...

aku rasa, bgus kau jd reporter jak mbok.. mala jak nemu nk cmtok.. hehe

erolnukman said...

hehe...gila ngelabah juak aku bila dak polis ya madah jgn ambik gambar..hahaha

Dani Izwan zainol said...

uiyooooo...thrill ni keje mcm nih

Nerd said...

bro aku ada cerita bagus utk kau :-)

Cuba carik crita Dexter <-- dexter tv series nang best hehhe.. sama juak kedak csi cuma nya tok ada twisted skit ahha .. mun kau ada kat kch tok pat berik cita ya :-)