Wednesday, November 18, 2009

Random2009





Ya,aku tahu..masih terlalu awal utk mengucapkan selamat tinggal kpd 2009.Tapi sekurang2nya sesi persekolahan untuk tahun ini hampir melabuhkan tirainya.Dengan erti kata lain cuti akhir tahun..Yess!!! Yess!!Holidayyyy!!!...

Mungkin tiada apa yang menarik untuk ditunjukkan.Sekadar gambar2 yg diambil secara rawak dlm folder 2009 dan dimozekkan.Yup,secara rawak! Aku terpaksa mendisplinkan diri kali ini dlm pemilihan gambar2..Kena pulak gambar yang tak brapa nak cun..(alaa..semua tak brapa nak cun pun..)
Layan je lah...


Selamat Bercuti!
.
.

6 comments:

♥chentaMAYA™ said...

slmt bcuti!
;)

khairul onggon said...

ahahaha cekgu dah nak bercuti padu.. mun taem cuti amik gambar byk2 gik ahaha..

Krisno said...

Selamat bercuti haha..aku suka gambar cewek yang cun tu dan gambar kamera hehe...

Faizal n Fashitah said...

Slamat bercuti cekgu! yerRr rindok daa jak dapat cuti2 panjang tok eh. Dolok gik mak ku dah madah nyoh ku jadi cekgu,..tapi aku bengkeng.. simok jadi cekgu. Nektok pa dah jadi. Suma cekgu bakal nak bercuti, sedangkan aku tok gik siang malam keja ngabis projek ku tok adehhh...

cokobi said...

besnya...murid cuti..cikgu pun cuti..ee..jeles...neway, slamat bcuti la hoh! ehekk

Norris said...

selamat pagi cikgu!..ahahaha...cuti pulang kampung kah?...aku suka semua gambar tok..esp da kamera..kemera apa ya ho? kilat2...mkn DSLR SE jak..ahahaha...selamat bercuti..rendok ati~!