Monday, January 3, 2011

Aini + Rina

Pada mulanya Rina awal2 dah sms, nak bagi aku assignment ni. Lagipun sebelum ni pernah kata nak suruh aku ambik gambar dia kawen. Aku ingat saja2 nak mengusik. Rupa2nya betul2 dia ni nak kawen. Serius aku tak tau..Ya,aku memang dah lama kenal si Rina & famili2 dia. Satu sekolah rendah. Pendek cerita orang kampung aku jugak..
Berbalik kepada cerita tadi, oleh sebab kecelaruan schedule aku pada masa tu,aku terpaksa tolak. Bila cek2 balit, rupa2nya masa majlis perkahwinan dia,schedule aku kosong. Nak buat macam mana. Dah terlambat..

Sehari selepas majlis kawen ina & amir hari tu, pagi2 lagi aku dah bangun untuk pergi ke majlis kawen si Rina ni..So,ni antara gambar2 yg sempat diambil.Lebih kepada suasana sekitar majlis. Takut mengganggu tugas official photographer sebenarnya..

Kepada Rina & Aini..Semoga berkekalan ke anak cucu...Mintak maaf banyak2 atas sebarang kesulitan..Peace!

14 comments:

AmirFX said...

Kacak gambar ehhh.. Gambar pengantin laki ya juak nang steady lah makei cermin mata kedak ya.. Nampak kedak gangster hong kong.. haha...

fLo said...

bkn jereki...hehhehe...bh kawen mek jak ktk mbik gmba...yerr...p xtauk bila..hahahaha...

Nono Fara said...

grainy picchas! I like.. ;) Erol lens apa kitak pakey?

ciK LyndaWawa igUana said...

pat ambik gambar kmk kawen lakk..yer...pasan lok..

erolnukman said...

amir:
hehe..yalah..kan?ada kedak gangster ckit...

flo:
yerrr....bila tek?

nono:
makseh nono...gambar ambik ktk cantik gik bah.gik nak nuntuk ilmu ng ktk lok..hehehe! 85mm f1.8

cik lynda:
wokeh2...main pesan2..hehehe

umie said...

oo..duhal..nikah dah dun tan..heheh

hani apandi said...

kacak gambar! lamak sik ngabas blog ktk since dah balik uitm tokk.hee

[S]itie [B]Um [B]Um said...

gamba cantik2!!! skill yg hebat!!! nak bookmark kamu jd photographer kawin. =p

ciK LyndaWawa igUana said...

buk pasan..tukar layout dah org ya..huhu

erolnukman said...

umie:
yuk..nikah cuti ujung taun lau dun..

hani:
makseh...xpa,org diam asrama nang gia..hehehe

siti:
terima kasih siti..hebat tak hebat mana.edit je lebih..=P

cik lynda:
yalah..kmk pun bruk pasan..hehehehe!

Khairul Antasha said...

suka gmbr gadis nikon..heheheh... maok kdak ya juak kelak..yerrrr..ahakss...berangan ada jak kmk

ciK LyndaWawa igUana said...

sot..hahaha..
kacak...
kmk jak x bertukar layout..
yang penting..kinek kmk suka sapa2 yang ada make dslr..
uyo...
kagum eh...

dslr dirik pun xda=(
gerek pun pada..." beli dikpun.!"

erolnukman said...

k.A:
berangan jak..xpa.sik salah berangan2 bah..(skema sik?)hahahhaa!!

cik lynda:
hehehe...kumpul duit.sikit2 lama2 jadi bukit..(ayat skema gik)..hehehe

Felicia F. Ramzi said...

gambar ke tiga, nak berdiri tengah2..kazen kamek ya..hehehe..pusing2 sia juak temu