Saturday, November 9, 2013

Gambarajah 3.5 - Konvokesyen Hariz

Lately gambar aku ambik kurang sharp. Senang cerita tumpul. Sampai kadang2 autofokus jadi kurang tepat. Subjek kabur background tajam. Ada juga bertanya dgn beberapa individu. Depa kata mungkin masalah pada motor autofokus & perlu hantar servis. Huh! 

Kalau betul, ada siapa2 yang pernah mengalami masalah sama pada kamera korang. Lebih tepat Nikon D90. Agak2 keluar berapa RM?
.
.
Ok, pejam celik pejam celik Hariz dah besar. Dah habis tadika. Tahun depan masuk pra sekolah. Maknanya cabaran dia lagi pehhh..Harap jangan rebel sangat lah. Rebel lah kalau nak kena rebel dengan mak dia kat sekolah tu. Sila kan...
.
.
Aku syak aku kena beli kamera baru lah. 
Tetiba....

3 comments:

eyeyou said...

tidak syak lg..babai d90!!

a-roll rezuan said...

jiak dh kamera d90 kn tn,,,knah bak dh tan,,,dh refurbished ka???

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru? Share catanan2 sekolah atau e-books?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dm files lain dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)