Sunday, May 24, 2009

Olympic Blue...

Tauke, ada jual cat ka?

Ada...warna apa mau?

Warna biru ada?

Adaaa...(sambil membelek2 bbrapa tin cat)

Haa..ini biru..Olympic Blue..(sbb kat tin tu ada tulis olympic blue)

Olympic Blue?Macam mana warna Olympic Blue tauke?

Errr...warna Olympic Blue laaa...(buat muka slumber..)



Celaka! Kalu mcm tu aku pun boleh jual cat...

15 comments:

GRuNGe said...

Wakakaka. Kalau setakat membaca, aku pun boleh jual. apa-apa pun, jual la apa pun, asal jangan jual orang.

iman daud said...

kekeke.. knak kau sik molah guntingan kinek2 mbok? buktikan ngan orang, tomoi gik masih kurang hebat berbanding dgn guntingan kau.. ahahahah

khairul onggon said...

aku pun boleh jual juak hahahaha.. patut ada color chart owh...

AcHiKa said...

kmk pun tuija bole jual cat~~~ :P

Willie said...

Buang karan. Kawu beli sik? Apa mok di cat kawu? Heheh

mat said...

mesti sak ati dgr jawapan kedak ya...
saya pun ada jual ma...

MeLLmeRaH said...

hehehehe....macam macam hal....

kirana said...

"Mana saya tauk lo, sini tulis olimpic blue, saya pun cakap olimpic blue lo"...

Cam kmk meli madu ari ya, tanyak ngan pompuan nok jual madu ya apa lagik khasiat madu ya tek. Ya nya maca khasiat madu nok ditulis rah kotak madu ya. Macam la kita tok sik pandei maca sendirik.

Jom, kita mukak kedei jom! Jual apa2 jak lah!

zaputra said...

teringat tek kisah, da la biak ya nak meli ikan pusuk rah keday hardware... apa lagik tokey ya.. nang biol@ blur abis... biak ya pun 100 hal jwak... waaaakaaa..2! bena ndak cita ya kah???

Khairul Antasha said...

hehe..mcm2 hal jak.. tp nak, kmk sik suka mun org rah kedei time kita nak nangga brg, alu mala jak ngekot kta..(eh...kuar tajuk dah mek tok...hahahah)

Kelebar Malam said...

sabar jak aku..heeee....

Kamil L said...

hehehe...kekadang penin juak o mun bab2 kaler tok... slalu jak keliru..warna seakan2 sama... mun camya, kamek pun sik dapat jual cat eh..hehehe

eMBuN_mALaM said...

mun kmk alu di loyar kmk balit... pasya suruh nya carik kaler cat nk xpernah d dgr nya... dah nya kluar sigek2, pdh bukan ini klaer ho... bukan, bukan, bukan dan bukan... pasya senang jak... "Aiyark tokey, tidak ada ho kaler saya mau ho...soli wooo...saya carik lain kedai sajak lo..." puas ati kmk mcm ya... polah muka slamber kuar kedei nya...

Felicia F. Ramzi said...

hahahaahha....gney kah upa olympic blue yaaa..sukati mesen jak tokey ngan ktk..mun tertulis sia EPL Blue, alu EPL blue juak sebutnya..haih

tehais said...

erk,tauke cat takkan tak tau?huhu

Aku pun taktau.hehehehe