Saturday, March 6, 2010

PANASS..

Selalu kita dengar bila ada masalah bekalan air terputus orang akan cakap camni.."kalau takde letrik ok lagi,jgn takde air.." Oh yeke?

Bagi aku kalau tempat tu mula2 aku duduk memang dah konfirm takde semua bekalan tu,aku boleh terima.Takde air ramai2 boleh mandi sungai.Takde letrik ramai2 duduk depan tangga bsembang laki guna seluar pendek tak bebaju,pompuan pulak bkemban..Syokk!

Tapi kalau tempat tu semua kemudahan cukup, bila terputus..Aku tak bleh terima.Serupa ngan penagih dadah..Bila bekalan terputus sebab pusher2 semua dah kena cekup ngan polis..Waduhhh,tekanan tu....Nak stim tak boleh dah..

Hujung minggu ini dengan secara rasminya bekalan elektrik akan terganggu dari pukul 8 sehingga pukul 5 petang...Haa,kes yang macam ni susah aku nak terima walaupun aku cuba berusaha untuk redha dengan ketentuan.
.
.
Hujung minggu yang Panas!!!

6 comments:

Felicia F. Ramzi said...

sik sukalah sikda letrik..sik suka juak lah sikda air..pendek kata memang sik suka bila sikda segala2! yer, emo..heheh

Faizal n Fashitah said...

Sikpa...ko jadi survivor jap ba.. jangan ndak ncerik ba..ekekeke...

Krisno said...

Aduh..susah kalo takde elektrik ni..tak dapat ON air cond. dan kipas...

mat said...

sikda elektrik, sikda air...tang sinonim jak situasi ya berlaku di daro tok.. almost tiap hari bekalan air sikda sebab tekanan air lemah pakey nekik ke rumah

am-rie said...

g jalan2 jaklah bro..dok kat umah pun bikin panas jak..hehe..

Abg.Syuk said...

solusi... mun xda karan, kuar umah jalan.. hehe
mun xda ar kita mandi sungai... hehe