Wednesday, June 2, 2010

Pasar Malam Sibu











Kalau ada siapa2 yang ke pasar malam sibu ni 5,6,7 tahun lepas dan kalau korang pergi sekarang...Sama! Tiada apa yang menarik..Cuma kepada yang malas nak masak untuk makan malam, boleh singgah sekejap..Lauk pauk belambak!
.
.
Malam yang Hangat!

7 comments:

THiNK248 said...

nang berlambak lah~~

Norris said...

semangat juak bro...kacak2 gambar..ai sirap biru ya gine rasanya? ehehhee

erolnukman said...

Think248:
hehehe...blambak lah juak.blambak dari jualan2 yg lain..

Norris:
semangat?hehe..biasalah,time cuti..minggu dpn mybe off kejap blog,nak pg jln2..TQ.sirap biru ya sik juak aku tauk camney rasanya..perisa apa o..=)

ChiLaBaey's said...

Tak pernah lagi tangkap gambar pasar malam... Rasanye susah sangat nak tangkap sebab terlalu ramai orang.... Pening2... :)

Felicia F. Ramzi said...

ada lah kmk pergi kelak.. ri selasa tok mek gi sibu.. jal jal carik pasal. kedong tengah cuti tek nak..minggu depan dah sikpat ke cney, ada kelas tambahan k miak form 5..

berasap2 jak pasar malam.. mun kmk penoh gilak orang, ngan kmk sekali berasap...

hans said...

ulat mulung tak ada dkt pasar ni ke bro?

p/s : Episod 32 Siri ADKDA Sudah Boleh Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-32.html

Stephanie said...

oh this makes me miss the markets in Cambodia! I love your photos