Sunday, January 4, 2009

SEHARI DUA DI KL..

Ehem2...test2...
Hollaaa...Askum...
Sbenarnye lama dah aku plan nak bawak bini aku mnjejak kaki ke tanah melaya ni..tp bila mengenangkan bujet yg agak kurang stabil,aku simpan je lah plan aku tu..Lain kali jelah kite pegi ek??Lebih kurang mcm tu le dialog ngan bini aku bila dia bukak je crite nak p jln2 makan angin kat smenanjung..Lagipun kakak ipar aku memang stay smenanjung(shah Alam),jd xde la risau sgt pasal tempat tinggal..
Alhamdulillah,,pertengah tahun lepas,adalah rezeki masuk ckit..Rezeki apa?takyah la aku bgtau,,yg penting rezeki tu halal..Dgn duit tu aku beli le apa2 yg patut & tiket flight ke KUALA LUMPUR utk 3 org tmasuk anak aku..Akhirnya!! Selebihnya aku bagi bini aku(merangkap akauntan) simpan sbb kalu lama sgt duit tu pada aku,alamatnya jadi mcm2 benda lah duit tu..hehehe!
Pada 9hb Dis 2008..maka terbanglah aku anak branak ke Kuala Lumpur..So pjalanan ktorng bjalan lancar & sampai je KL (LCCT),ktorng d jemput oleh kakak ipar & laki dia..Ktorng tinggal kat umah diorng kat Shah Alam..
Ermmm,,aku malas le nak crita panjang2,lagipun takde la mnarik sgt pcutian ktorng tu.Layan je lah gambar2 ni..hanya ni je lah yg sempat aku upload..Apapun trima kasih le kat kakak ipar aku n laki(zul) dia sbb sudi bg ktorng anak branak tinggal kat umah diorang n bawak jln2..Juga tak lupa pada ikhwan sudi bawak aku n anak bini jln2 KL wpun sanggup ponteng keja..hahaha! Jasa mu di kenang woi..."Boss kau nang sempoi!!!" hahaha... Jgn malu2 ek..Peace!
Air Asia..........
Bosan nye dok betul2 kat sayap kapal terbang ni..xbleh nak mnikmati view yg mnarik..

Kesesakan lalu lintas...bukan kat jln raya je jem kat KL ni..Fiewww!!!

Tak sah rasanya kalu g KL tak pg KLCC..Lebih2 lg yg 1st time sampai KL..


 Uncle Ikhwan yg bseluar ketat!..hahaha..








4 comments:

x said...

Kacak eh foto-foto kitak ya. Mestinya tok ada DSLR. Kemre pa kitak pakei?

erolnukman said...

Nikon D60 jak..tp kira nak tukar D90..lom cukup duit!hehehe

Anonymous said...

wah..nang best gambar2 ya..
salam perkenalan.

erolnukman said...

salammmm!! hehehe..tq!