Monday, April 27, 2009

Aku Menang Sandel Crocodile

"Erol,ada bungkusan(pos laju) kau kat ofis bawah..Hari jumaat hari tu dah sampai aku carik2 kau dah blah.." Aku rasa aku nang dah tauk sapa pengirimnya.Sikda lain mesti 'hadiah misteri' si Onggon sbb minggu lepas(rabu) nya ada msg madah 'hadiah misteri' dah di pos.hehehe...Begaut juak aku g ofis sik sabar nak nanggar hadiah misteri..

Suspen juak bila dah nerimak bungkusan sebesar tok(kotak kasut) setegal dpt menang praduan gambar ari ya.Baruk no 5(saguhati) dah dapat hadiah besar tok..Mun dpt no 1 mst sebesar kotak TV.Hehehe..

Lalu lah mcm2 fikiran aku masa ya..Sik sabar nak balit umah nak mukak hadiah.Jadi sik konsentret nak ngajar..Hahahaha! Stegal hadiah misteri...


Bukak2 jak bungkusan ya,,perhhhh!!! sandel Crocodile you2...Ehh,kotak jak laaa...Hehehe!


Apa isiknya?Kertas news paper?Biar betul guro si Onggon tok..Lelah2 pos k pos laju stegal nak bguro manjak ngantar news paper jak?Sik patuttt...Hehehe! 

Taraaaaa!!! Sebenarnya d sebalik kertas2 news ya tek,adalah terselit hadiah tok..Yeyeye!! Makseh banyak2 oi...Macam tauk2 jak aku baru jak kehilangan pendrive.Ingat nak beli baru..Sik pun nak kebas pendrive bini aku mpun..Hehehe! Biasalah..aku tok jenis malas nak bbeli brg2 kedak tok..Tapi makey nya bukan main.Pendrive bini aku pun banyak dokumen aku jak dalam.
Sekali gik nak ngucap terima kasih kepada saudara Onggon..Tok lah 1st time aku dpt hadiah dari mana2 peraduan yg pernah aku masuk sbb aku nang sik kalak masuk mana2 peraduan pun sebelum tok..Hahahahaha!!!

13 comments:

MaMa Echa&Umar said...

bestnyer dapat pendrive..,,......

wah...jeles2..

=p

iman daud said...

aku xmok pendrive, mok nk blkng pendrive ya.. hahaha

Felicia F. Ramzi said...

mun lah benar dpt lepar croc tek, harus kamek jelsssss!

AmirFX said...

Wuishh... Jeles ehhh... Aku bok jak meli sigek pendrive 4gb juak ria... Sik sempat nak ekot peraduan Onggon... Rezki....rezki...

Khairul Onggon said...

Hehehehe... nang sengaja ku molah suspen hehehehe.. sekda bah.. masa nak packing hadiah2 reya, sik tauk nak balut cemni, yalah geng opis berik cadangan pakei kotak2 yang ada kat opis ya.. hehehe... Tahniah Erul..

Mun ko mok tauk, sidak nak empat org nok menang reya lagik best.. Ada yg dapat kotak Nokia E71, ada yg dapat kotak Modem TM, ada yg dapat kotak Kaspersky Antivirus hehehehe..

Semua terkezut ingat dapat brg2 ya tek hehehe.. Bukak2 jak nangga pen drive hehehehe... Larikkkkkk....

Anonymous said...

waseh congration~~~

vivian said...

smua pendrive ka diberik?
maok juak msk tok..

dukunlintahplk said...

siyes jeles tok.. semua jak urang, bunga, embun mlm, farid aritok sapa-sapa gik lah takrang semua dpt hadiah pree.. haii nasib badan..

Kelebar Malam said...

nang best mun dpt hadiah..lebih-lebih lagi mun dari member kita.. kmk tok bila lah nok dpt hadih kedak ya..jeles juak eh..heeee..

erolnukman said...

apa2pun dapat hadiah mestilah best!!!

f.loren said...

wahahhaha. best eh dapat prejen

Ady Syam said...

Salam Tuan Rumah... Selamat Pagi :) Saya ada award special untuk anda sila amek kat blog saya

JO said...

aduuu!! suwitnya!! hakhak. best je kan. bende yg hilang, ttbe je ada org gnti yg baru...kalau mcm gtu, kreta pn nk jgk hilang, hihi