Wednesday, February 24, 2010

Petang Tadi






Semalam tido aku mimpi kena kejar ngan harimau.Yang aku ingat masa tu aku dengan member jalan kaki nak pegi kedai.Tak pasal2 mucul seekor harimau dari dalam semak.Aku & member aku apa lagi.Mengelabah terus lari.Tapi yang tak syok nya,harimau tu kejar aku sorang.Celaka..Member aku langsung dia tak kejar..Last2, dia sempat terkam tangan aku.Fuh! Nasib baik sempat terjaga dari tidur.Rasa cam real tu..Lepas tu haram aku tak boleh nak sambung tidur nalik. Barua punya harimau..

Dah2..Lupakan pasal harimau..Harap malam ni mimpi kena kejar ngan ular pulak.Hehehe..Orang kata kalau kau mimpi kena kejar/patuk ular,maknanya ada orang nak masuk meminang.Hish,yeke?Tak tau la..Macam2...Tak nak aku..

Ish,,apa benda aku merepek cerita pasal mimpi ni..Stop!

Ok2,kali ni cerita betul.Bukan mimpi2 dah..Petang tadi bawak anak bini pusing2 kampung Rajang.Best suasana petang kat sini.Lepak2 kat jeti..Melihat gelagat kaki2 pancing..Menikmati pemandangan petang,menunggu matahari terbenam..Lagipun aku lama dah tak layan ambik gambar sunset..Jadi,kat atas tu adalah sedikit gambar untuk dikongsi bersama.Mungkin agak membosankan namun sekurang-kurangnya ianya sebagai koleksi peribadi aku.Cun tak cun aku peduli apa...hehehe..
.
.
Mimpi lagi.....

7 comments:

Hajib said...

waaa.. biasalaa.. tahun rimo... ne ndak mimpi kenak kepong rimo.. hehehe...

Jay said...

cantik sunset pix bro

mizara said...

kacak-kacak jak gamba..gambar nak dua igek last ya mek sukakkk..

Faizal n Fashitah said...

Kacak gamba ya.. sayupp n tenang jak nangga.. nang kacak. lamak ku merati gamba ya. ney la tauk da gamba tampoi jamban juak tek nak ehek. Anyway, nang kacak gamba tok..suka ku nangga XD

C.Alv.B said...

Love the shot!! really look alive

Willie a.k.a Reptoz said...

Kacak gambar sunset. Ada promo Pringles indah...hahahah

Mas Mohd Yunus said...

helo :D thanks for your visit;)