Thursday, February 4, 2010

Ustazah Tegur Aku Sebab Tak Pakai NameTAG!

Waktu ni aku betul2 takda idea walaupun sebenarnya banyak benda yang ingin aku kongsikan bersama.Mungkin juga disebabkan terlalu banyak yang ingin dikongsi sampaikan aku sendiri tak tahu nak mulakan dari mana...
Aku tak sepatut terus berdiam diri..Baik aku layan tag makcik sorang ni dulu.Hehehe! Cerita2 lain kita bleh layan kemudian. Cakap banyak takda guna,,kita terbang ke 15tahun yang lepas..
.
.
Masih ingat masa tu aku syok ngan ustazah yg mngajar pendidikan islam kelas ktaorg..Gila tinggi punya selera aku.Tak padan langsung..Asal masa dia je aku lah org yg paling excited menunggu dengan wajah yang penuh harapan..Semangat! Padahal masa kelas lain harammm...Kalau tak monteng, tido...Pendek kata aku boleh dikategorikan sbg pelajar "satu sennn takda gunaaa" ..Wakakaka!
Wey,aku bukan syok main2 tau..Ni betul2 punya suka ni...Pernah sekali tu kitaorg ada ujian KAFA, dia suruh hafal surah apa ntah aku pun tak ingat.Siapa2 yang dah hafal boleh jumpa dia kat pejabat sbb dia nak dgr ktorng baca surah tu.Pastu dia bagi markah.Aku apa lagi...Syok punya pasal,surah tu haram aku tak hafal pun,pegi jugak jumpa dia kat ofis baca tgagap2,asal puas hati dapat tengok muka dia senyum..Gila cool!! Hahahaha...
Lama jugak le aku memendam rasa ng ustazah ni sampailah dia kawen..Frust sial! Bukan frust sebab apa..Aku sedar aku ni siapa,dia siapa.Ustazah baii..Korang tau aku frust sebab apa? Sebab laki dia tak hensem.Boroi pulak tu.Tak padan..Ok aku lagi..Hahaha!

Apa2pun tu semua cerita lama..Ustazah tu pun lepas je dia kawen dia bpindah ikut laki dia.Sampai sekarang tak pernah jumpa.Ntah2 anak dah 11 kot..
.
.
Terima kasih cikgu!

8 comments:

Faizal n Fashitah said...

yeRRrr..kes jatoh cinta ngan cekgu ndah nya tok hehehe. Tapi, ku masa gik skolah marek pun penah juak suk ngan cekgu ngaja sains. Time ya ku bok form 1. Tuija hoh. Bekemeh pun lom tentu gik mancut lurus time ya adehh..

f.loren said...

aih eh suk ngan cekgu. lucu juak ktk tok tekkkkkk. kenjet!!

Beautiful Stranger said...

hahaha..lawak..lawak..

nang tua ija..

kmk ms skolah sikda suka dgn cekgu..
tp cekgu suka dgn kmk ada..huhuh

Khairul Antasha said...

yerrrrr..sik alang2..ustazah terus..haha..konfem tergisin2 time ktk naep entry tok nak..heehehehe

am-rie said...

Ustazah suruh ngapal ayat..last2 ustazah di ayatnya..adoi la..
sikpa bro..kita ada pengalaman yang sama..hehe..

Willie a.k.a Reptoz said...

Cis! Syok ngan cikgu indah. Muahahah

Felicia F. Ramzi said...

hahaaha.. sik alang2 disuka..sazah terus..kmk nek tok ada ndakkah miak minat? gaok ada jak kmk tok di sekolah koh hey

hans said...

hahahha
lawak2
aku pun penah macam tu