Saturday, November 6, 2010

Talian sedang sibuk. Sila cuba sekali lagi!

Semenjak akhir2 ni,life jadi tersangat sibuk. Jadual harian/mingguan berubah2. Tak boleh nak plan cantik2. Ada saja kejutan2 tugas dari pejabat. Kursus sana sini. Meeting itu ini. Sampai kertas ujian bbudak pun tak sempat nak semak lagi.
.
.
Buat2 sibuk tido!

10 comments:

Kenny De said...

nang canggih mena la miak nektok. bukan sebarang lappy gik ya. apple yo!

Ninie Nordin said...

olololoo kiut nya lok. ya besar earphone dr palak. bait2 main laptop dedi ya. erk. lalalalala.

ztie said...

kepada bapak:
apa d polah nya ya bah?

kepada anak:
minjamlaptop lok dik... lap merik colet... alololo.. juh...

Faizal n Fashitah said...

Kecik2 gik dah di ajar makei lappy. Kira nang encourage anak jadi hacker la tok ekekeke..

am-rie said...

tutt..tutt..nyaman upa wah apel ya..nyum2..haha

labulabi said...

kenak aku rasa lebih tertarik laptop atas meja ya owh.adakah nya dari epal yg nyaman di kunyah ya juak.hebat biak kinek tok pok.nice pic.hehehe

erolnukman said...

kenny de:
hehe...tp aku lebih suka buah lai..kekekeke

ninie:
bukan laptop dedi ya..laptop mami.laptop dedi atas meja..=)

ztie:
gik dgr lagu old macdonald...hehe

f&f:
lebih kurang laa...hehe! tp dah pas juak lah nya ya ckit2..

amrie:
buah lai nyaman gik oi...hehehe

labulabi:
aok..sama spesis.bapak mbiak pun...=)

fLo said...

cute lok anak ktk ya!hahahaha..ceredit lalu rupa..
patut la lmk ktk ilang bz tdo duhal...hehehehe

Juel said...

wah kiut jak upanya
ptt la lamak sik blogging bz duhal =)

ciK LyndaWawa igUana said...

kiutna juak x kecik ya...=)