Saturday, January 17, 2009

4 Musician By Musician

Tarikh : 21 Disember 2008
Tempat : Stadium Tertutup Bukit Lima Sibu



















4 musician by musician gig?di sibu?yup!!! Pada kiraan saya ini adalah sebuah gig yg boleh dianggap berjaya walaupun serba sederhana..Dengan sistem bunyi yang minima namun cukup untuk menampung kapasiti vanue dan memekakkan telinga crowd yang hadir..hehehe! Dan tanpa sistem lampuan yang meriah,acara ini berjalan dengan lancar dan jayanya..Syabas penganjur! Apa-apa pun terima kasih kepada Saudara Athur selaku organizer kerana sudi menjemput.Terima kasih dengan pas All Access anda.Tapi maaf juga kepada penganjur kerana mengikut perancangan awal, band kitaorang pun turut bermain untuk gig ini,namun atas sebab2 yang tak dapat dielakkan terpaksa cancel di saat-saat akhir.
Rasanya agak terlewat juga gambar2 ni disiarkan.Namun apakan daya,hanya ni lah yang termampu..Nak lihat gambar yang lain,pergi kat sini.Sekali lagi terima kasih kepada semua yang terlibat.Chowwww!!!

2 comments:

x said...

Wahhh! Bes eh. Kamek tok sekda la minat/penah pegi gig/konset, tapi mek suka kemeriahan event-event kedak ya ko!

zElDrItCh said...

great event...best ada jak sibu ada molah gig...kmkorg ctok iboh jsk...lambat crita...ada pun kelak...lagu sama jak...bohsan bohsan..hahhaa...