Friday, February 6, 2009

PENGORBANAN

Photo Copyright Amal 2006

Pengorbanan?
Adakah kita sedar akan pengorbanan seseorang kepada kita?
Atau pun kita sengaja buat-buat tak sedar..
Ya,kadang-kadang dan selalunya kita tidak sedar bahawa seseorang itu telah bekorban segala-galanya untuk diri kita.
Dan pastinya kita juga pernah melakukan pengorbanan kepada seseorng namun seseorang itu pula yang tidak menyedari akan pengorbanan yang kita lakukan.
Cukup sedih jika hakikat ini terus berlaku..

Eh,kenapa aku serius sangat ni?Mesti!!..Hal ini aku rasa bukan boleh dibuat main-main..

Siapa yang sanggup berkorban apa saja untuk anda?Takda?Fikir balik...Mesti ada..(maksud aku selain ayah ibu)Mungkin berada di sekeliling anda..

Chow!!

12 comments:

mat said...

iboh serius glak eh...hehehe :-))

p/s: kenak nama aku jadi Mat Matu...aku bukan tinggal di Matu tapi di Daro...

erolnukman said...

Eh..bukan matu ka?hehehe..sorry2..dah tukar dah..

zElDrItCh said...

hahaha...ada lalu komen salah nama..tp nang bena la..pengorbanan org dan "orang yg dikorban"...kita tok jak kadang2 x nampak..apapun thanx la ngan orang2 diskeliling nok sanggup berkorban...secara lansung or x lansung..hehe..peace...

erolnukman said...

hahaha..yalah..Ingat nya diam matu.Nasib x kenak saman..hehehe..
Kat tempat kerja ko ada sik org bkorban untuk kau?hahaha...

TuN TeJa said...

cantik gambar...

erm..kita mmg xleh nk nmpak n sedar siapa yg da bekorban kt kita..sbb kita slalu terperasan yg kita ni selalu bekorban untuk org..

khairul onggon said...

berkorban atau dikorbankan kekekeke.. erol, gambar ya di HDR kan kah??

zElDrItCh said...

rasanya xda la..mun ada nakka best..dapat jadi mangsa korban aku gik..hahaha...

erolnukman said...

teja:
yap!sy stuju..sbb kt slalu tperasanyg kita ni slalu bkorban utk org..

onggon:
hehe..selalunya d korban..
eh,gambar google search..HDR rasanya..

zEIDrItCh:
hahaha...sbb ya cdak mengorbankan kau dolok sblum kau mngorban daknya ..

iman daud said...

aie, pa cita ko mbok? yala, aku dh mdh lepak d kch lok.. xmok.. sia2 jak ku nyembur racun riya

erolnukman said...

hehe..xdalah..ngenang aku mpun ajak..
eh,aku dah meli gtar..semi akustik santa cruz.beli kat cbu..hehehe..

farah.marzuki said...

ya allah. tekelis jantong diat gambar ya eh. lemah jiwa.

yalah kdg2 kita tok sacrifice org ya sik sedar. tapi kita berkorban sik bagus lah secara paksa .. biar ikhlas ohh . yalah mun org sik appreciate ya sik juak bes rasa kita...

TuN TeJa said...

erolll..sila kamek buat tag di blog kitak...hahaha..slamat mnjawb..