Saturday, October 16, 2010

16 Oktober 2010

Balik dari kursus terus duduk ujian PTK...Tak ingat kali ke berapa dah ambik ujian ni. Tapi takpe. Hari ni kira last aku ambik ujian ni, sebab semalam Najib dah umum tahun depan dia tak bagi dah ujian2 ni semua. Termasuk bonus pun dia tak bagi...Cantekkkk!!!

Ahh,malas nak cerita pasal benda2 ni semua...Aku kurang berminat. Aku nak rehat. Esok2 sambung.

Sopan?
.
.
Belum lagiiii....

12 comments:

BSI-BSR-VIVIAN said...

mebai bonus? tedah..mehal la..asal ptk mebai gik..hahaha

Ninie Nordin said...

PTK? pa benda ya?

psst. udah kursus sik kan sik sopan gk? ekekeke. ;P

fLo said...

ehe..nasib dh xda PTK hoo...mr bf mek suk juak nywa xda PTK dh..payah lalu..=p

bh bila gk mok sopan tok..hahhaha..=p

fLo said...

xda bonus hooo...tedah...=p p ada 500 nk end disember lak..hehehe..mupok la hoo..

Faizal n Fashitah said...

oOOo kira dihapuskan terus la PTK ya hoh. Tapi RMK11 tok nang bes juak koh..

ztie said...

mak mek ptk juak ritok

AmirFX said...

Asaku nang byk sidak hepi ttg pemansuhan PTK ya..

labulabi said...

yalah pok x da bonus.pras jiwa raga.hehehe.Aku dah lulus PTK.tapi setakat 3 jak.mala jak 3.hehe.

erolnukman said...

BSI:
dunlah...nang dah agak sebenar dun..RM500 pun RM500 lah...

ninie:
PTK?Penilaian Tahap Kecekapan..

psstt...2 hari jak.lom cukup nak molah kmk sopan.hahaha

flo:
aok..yalah..sik dalah gago nak ujian ya jak2 tiap tahun..hehehe!

yalah..nang dah agak dah sikda bonus..gik byk projek najib nak merlu duit..biar jak lah..hehehe

F&F:
aok..hapus terusss.....tp sik tauk apa k nganti nya pastok.RMK semua lah yaaa...huhuhuhu

ztie:
yaa?brapa paper ambik nya?

amir:
termasuk lah aku hepi...tp rami yg lebih kecewa drpd hepi.bukan sbb PTK,tp BONUSSSSSS...hahaha!

labulabi:
samalah kita 2 ya...3 3 jak oleh ku..sakit nar nak ngoleh 4...

bedy said...

hehehe... aku sokong tp baru je dpt cemerlang PTK ari tu.. last2 mansuh plak... xpe jnji yg aku lulus ari tu diaorg naik kan gaji aku.... kalau x mmg amuk 1 sekolah...

erolnukman said...

bedy:
kekeke..ko cemerlang dah ke?fuh..dasyat sial..hehe! aku tak lepas2 lagi ni..

Juelina Stanie (AJ) said...

urm sikda bonus?
urm
alu blur ku hehehehe