Monday, December 27, 2010

Entri Angkuh!

Lama tak update. Masih dalam proses menghabis sisa2 cuti. Hari ini baru berpeluang online. Itu pun menumpang kasih wifi free di kedai makan. Lagipun tak banyak gambar untuk dikongsi. Aku jarang usung kamera sana sini dah sekarang. Apa guna handphone kamera canggih manggih kalau tak guna. Hahaha! Lupakan saja pasal iphone 4 dan gigi biru dia. Jodoh aku sama dia tak panjang.
Jadi, gambar2 kat atas semua aku ambik guna kamera phone canggih baru aku. Terasa sikit riak..Tapi,well....Hahaha! Kualiti pastinya kurang, noise sana sini. Photoshop masih mampu untuk menutup segala kekurangan.

Dah2..aku nak blah, sebelum aku bertambah angkuh dan sombong!
Kahkahkahkah!!

11 comments:

BSI-BSR-VIVIAN said...

hp jakin gik? hp inau lah? pama idak duit koh.

ztie said...

yahh!! entri riak hp apa tek ? keh3

fLo said...

yahh...hp apakah itew..hehehehe..=p
kacak juak la gmba ktk mbik ya..=p

ChiLaBaey's Spot said...

Uiss...uisshh... Angkuhnye... Hehehehee... Welcome back bro... :)

AmirFX said...

Sony Ericsson? Betul sik?

erolnukman said...

bsi:
haha..kijah bak idak duit.iphone dh jajak kau.belai jakin.

Ztie:
Kehkehkeh..dah nama kt tok jarang meli brg nk canggih ckit.kira jakun sbenarnya.hehehe

Flo:
sony ericsson jak..sik pat nak celen ktkorg nk makey iphone ya.hehehe

Chilabaeys:
hehehe..sebetulnya jakun..hahaha

Amir:
Yup! Tepat sekaliiii...

am-rie said...

entri angkuh yang jambu..hehe
nang nyaman jak upa jambu ya mun diulam..nyum..nyum.glup!!

labulabi said...

ya biar terus angkuh pok.wakakaka.

Krisno said...

Gambar jambu ya kacak hehehe..

Faizal n Fashitah said...

Seriously ku suka nangga gamba nomo 2, 5, 8 n 9. Errr pa yang angkuh tek pok? huhu...

Nono Fara said...

Macam sik percayak jak ambik pakey hp. Serious. :P