Saturday, December 11, 2010

KK

Gambar2 yang termampu dimuat naik dalam kondisi talian internet kurang menentu. Ni pun dah makan masa dekat satu jam nak settle.
Trip ke KK kali ni tidaklah sehebat trip tahun lepas. Bukan tak seronok, cuma agak biasa. 70% masa banyak dihabiskan di pusat hiburan.....kanak2. Trip untuk ke pulau2 pun terpaksa dibatalkan atas sebab cuaca dan keadaan laut yang agak merbahaya. Aku tak nak tanggung risiko.
Jadi kurang koleksi gambar yang awal2 sudah dalam perancangan. Agak sedikit ke kecewa. Tapi tak apa. Sekurang2 petang tadi aku keluar sorang2,shoot beberapa footage video. Plan B..Harap esok dapat footage2 yang lagi menarik sebelum berangkat pulang lusa..
.
.
Selamat Malam!

9 comments:

Abg.Syuk said...

melancong kawan, mau ole ole berok ya...

wa kaljis said...

kacahak gambar tomato dan ke debah ya.. my fav pics ya.. :)

AmirFX said...

Best ehhh.. Jgn lupak ole2.. haha.. Mok key chain jak...

BSI-BSR-VIVIAN said...

mejuk sibal bah..hahaha

Norris said...

yer...best ada melancong gia...bah....ney video tek?...ney tau molah video kedak saiful nang di india ya..kacak ada..

Faizal n Fashitah said...

Ku suka nangga wall art ya eh..

erolnukman said...

abg syuk:
hehehe...mun nak d kumpul2 maok dekat sekandang juak dah berok ya d beli..hehe

wa kaljis:
makseh wa...=)

amir:
bolehhh...sapa gik maok key chain???hahaha!!

bsi:
yuk...raon2...=)

norris:
video pun rasanya mcm byk yg sik mnjadi pok...projek byk gagal.huhuhuhu...tunggu lah apa yg ada klk..=)

F&F:
aok..sama lah..nang kreatif juak dak tok melukis eh...byk gik sbenarnya.semua best.

Nono Fara said...

Melancong ke Sabah? Super worth it. Tapi sayang cuaca sik menentu nak? Gi pulo gik best hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

kmk xda komen lain..nang kacak gambar ya....







org ya ada DSLR tek nak....suk hati nyaa.....