Thursday, January 12, 2012

Rabak

Ni satu lagi hobi ber'ongkos tinggi. Mahu makan puluh riban ni. Siapa peduli kalau dah nama pun hobi. Janji puas hati. Nasib baik aku tak terjebak lagi dengan hobi ni. Setakat ni aku baru tukar air compressor. Rosak hari tu. Lepas ni ingat nak ganti aku punya wiper lah pulak..Bagi cerah sikit cermin depan.Hehehehe.

16 comments:

Abg.Syuk said...

kakya sikberani embak keluar takut kenak saman. wakaka

a-roll rezuan said...

sgak an ih pok????

wawa said...

kedak kat star megamall jak ya...auto show bila tok?...

Hanie Dew said...

huhuhu..memang rabak poket kalau hobi begini. nasib baik hubby aku bukan hobi nya ni. fuhh selamat.

Amni said...

paling rabak poket kmk duak mirul pun dengan barang-barang pakey studio jak.. kelak ada rumah dirik mpun, boleh recording dikpun.. senang.. heee...

Shaz @ Ratu Ngerecho said...

kacak kohhh...

Faizal n Fashitah said...

Kin extreme autoshow nektok hoh.. kin creative urg2 kita eh.. suk juak ku nangga ehek..

erolnukman said...

abg syuk:
kreta2 tok nanng k autoshow ajak rasanya.sidaknya jak dapat rasa feel ya..=)

arol:
sibu...

wawa:
aok.star megamall.31/12/2011 hari ya..nak singgah makan.cun2 lalu nanggar kejap.hehe

hanie dew:
hahaha...kira selamat le noo..kalu tak tengok tv dlm kreta la jawabnya..

amni:
yalah..susah juak kita nak madah bila dah namanya minat.kira angan2 kmk juak dolok nak molah studio d rumah..

shaz:
nyalah...stail oo..=)

faizal:
aok..aku pun prasan juak.nang makin extreame.siap geng2 basikal pun join skali..dasat gilak dah kekreatifan dak nya.hahahaha

Jue said...

adik ku suka benda kdak tok..tp nya more to moto. mala jak ikut roadshow...nek tok dah kurangnya sbb dah bkerja tek..syg ngan duit ktnya..dolok bole la ngepau parent haha

erolnukman said...

hahaha..ney ndak dah bkerja.duit carik dirik mpun.ney ndak syg duit..hehehe
tp nang respect juak lah dgn dak nya yg kretip2 kedak tok.

Willie a.k.a Reptoz said...

Yo Cikgu Erol,

Dah lama dah jadi reptoz.com. Sila sila lah ngabas mun rajin.

Moto moto ya semua nang kacak. aku dah pencen modified kereta. Nasib bait u sik terjebak dgn gejala tok. hehehe..Mun terjebak juak pasti kena anok org rumah kali.

Syahirah Suhaili said...

wau wau wau..raged2 jak suma..mena2..hobi gtok nang perlu poket tebal..wlopun pokat xbrapa tebal,tp mun yang nang dah hobi,bia rabak poket,janji ati puas..haha

teha said...

perrgghh.. mcm2 gaye

Nono Fara said...

when it comes to passion money isnt really a problem. :)

Hanie Dew said...

amboi, "abg tulong angkatkan". marah plak mem besar nanti. hihihi

ciK LyndaWawa said...

Gerek kmk nang suka bnda2 t0k..tauk,pey org pdh..kmk t0k bkn gereknya..p ketanya dh jd bininya..xphm kmk pahal org ketagih bnda cmt0k..bena kata syuk ya..tme brjalan,bukak pinjan..tkt knk saman..haha..