Monday, September 7, 2009

Balik Kampung...

Hujung minggu lepas,kitaorang balik kampung bini aku kat Igan..Sekali sekala balik kampung ni best gak la walaupun perjalanan amatlah memenatkan..Kena naik 5 buah feri tu..
Kire sempat gak la bini aku berpuasa kat kampung dia sebab tahun ni kitaorang beraya kat kampung aku..hehehe..









aku tengok anak aku masa mula2 jumpa sepupu dia Harraz Absyar(4bulan),cam suke jer...Nak mintak adik baru ke?Hahaha...

9 comments:

AmirFX said...

Mok adik baru lah ya.. Ganbatane...!!

erolnukman said...

Hahaha!! Nya kali...

KHaiRuL aNTaSHa said...

hehe...kacak2 jak gmbr ktk aihhh.. cepat2 gik adik baru ya..hehehe...kmk sokong..yerrr..pa ndak reti..

madey9600 said...

balik kampung...ooo..balik kampung...cney kampung u bro...

erolnukman said...

khairulAntasha:
makseh...
yeahhh..kmk pun sokong..hahahaha

madey:
ya kmpung bini ku..kmpg ku mpung kat selalang,sarikei..

am-rie said...

5 kali feri bro, jauh ya..tapi bestnya balit kampung!!
dah servey tadik..semua angkat tangan, setuju ngan cadangan akhir ya..hehe

erolnukman said...

aku sik pasti nak angkat sik tangan..hahaha!

Titil said...

Bes eh ada kampong... Jeles eh ada kampong...
Berdasarkan gamba si Hariz ngan Harraz ya, nang harus Hariz ada adik baru gik. Ne tauk dapat adik rempuan gik. Ha, nakkah alu cun seset nak. Hehe.

Felicia F. Ramzi said...

aie, sapa nak merayap di ujung nun? anak sapa ya? hahhaa bah, cepatlah berik adik baru .. mek orang aminkan.. aminnnnnnnnnnn