Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran






















Assalamualaikum...
Kepada semua rakan2 yg mengenali, blogger2, follower2, pmbaca2, pmerhati2, tukang kutuk, yang suka, yang tak suka dan semua sekalilah...
Dengan ingatan tulus ikhlas,saya selaku tuan rumah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin sekiranya ada salah dan silap..
Sudi2lah bertandang ke rumah aku kat kampung..Aku ada buat 2 3 jenis biskut raya ni..Saje je aku tak bagi tunjuk kat korang sbb resipi  dia rahsia.Turun temurun beli dari kedai..Kekeke..
Apa2pun,sekali lagi Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir Batin...































Daripada,
Hairulhaswandi Affandi
Faridah Ahmad
Anakanda Hariz Nukman

15 comments:

Krisno said...

Selamat Hari Raya...

am-rie said...

Selamat Hari Raya...
maaf zahir batin..

AmirFX said...

Selamat Hari Raya bro... Mun dtg kch kelak singgah jak ke rumah... Mbak iman daud sekali... K nunjuk jalan ke rumah...

Adey said...

Selamat hari raya

zaputra said...

askm, selamat beraya juak, rya away taun tuk kah? ada kad rya 4 u, sudi2kan jenguk2 rah blog mek sia, k. mun da msa jalai2 ke rmh... jgn lupak mbak plastik.... hhuuhu!!

oon said...

selamat ari raya juak.

kiyut anak lokkk

Rudy said...

salam lebaran bro buat anda dan kelorga..

SEN said...

selamat hari raya!boh lupak snep gambar kacak2 time raya eheh..

KHaiRuL aNTaSHa said...

Selamat hari raya cikgu erol! kmk xda lain lak mintak dr ktk..orglain mintak maaf..kmk mintak duit raya jak la...hehehe

mat said...

Selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin.

madey9600 said...

slamat ari raya bro....

sony said...

slamat hari raya rol dr kmk org skeluarga..maaf mun ada salah & silap..

Kamil L said...

selmat hari raya kat kitak n family :)

Kelebar Malam said...

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin...

iman daud said...

Selamat hari raya kpd org yg dh da kolam, bilit jamming dikpun rah rmh.. hehehe.. tuka strimik kau ke brotben gik.. sng kau on9 d kpg. dpt molah video call pasya serumah2 kau tetak nangga aku dah gemok.. hahaha