Thursday, October 8, 2009

Aku Hidup Dalam "Kemewahan"


Aku seronok tinggal di sini.Aku seronok tinggal di ‘apartment’ ini.Tinggal di sini aku rasa hidup aku mewah.Ya,betul-betul seronok.Walaupun di ‘apartment’ ini terlalu banyak masalah dalaman.Masalah yang macam mana?Ok,sabaq...Aku cerita satu2..

Yang pertama,masalah pendawaian elektrik.Banyak suis yg dah rosak.Dalam sepuluh mungkin hanya dua yang boleh diguna pakai.Selebihnya sekadar hiasan cuma.Contohnya,macam suis bilik mandi rumah aku sekiranya di “ON”kan,boleh mengelapkan seluruh ‘apartment’..Tak percaya?Boleh cuba ON...Namun,,aku tetap seronok!!!..Bangga..Teruja!!


Yang kedua,sekiranya korang bertandang ke rumah aku,jgn hairan melihat banyak tong2 air dijadikan sebagai deko.Kanan kiri atas bawah depan belakang.Semua tong.Bekalan masa hadapan le katakan.Ni bukan saja2 suka nak letak..Ini disebabkan bekalan air sering terputus.Alasan diaorang tekanan rendah..Tiap2 bulan bayar bil beb! Tapi aku tak kesah sebab aku kaya.setakat bil RM4.40..Sayang pili sinki,pili bilik mandi,shower cuma dijadikan hiasan dalaman..Tiada fungsi..Eeee...Seronoknya tinggal kat sini...

Waktu hujan,lain pula cerita..Bocor! Malas bercerita panjang lebar.Cukup sekadar memberi gambaran bahawa dapur secara automatik bertukar menjadi swiming pool..Boleh bermandi manda! Best wooo.Jom la...Seronoknya....

Masalah lain?Oh,cukup2...Yang aku tahu...

Aku seronok!

Seronok sangat2..
.
.

10 comments:

Si Aizuddin said...

Janji bahgia. kan kan kan?

aya_snooter said...

ehehehe..nampak sungguh berbahagia...hahahaha

Krisno said...

haha..janji ada rumah ooo..

Jay said...

i pun diam kat apartment kerajaan... tahu lah macamana keseronokannya diam d apertment..

De Eduardo said...

bahagia nyer..hehehe

erolnukman said...

TQ...hahaha...
lu pikir la sendiri..hehehe

Ani Inherown said...

sik lamak gik mek bakal menghadapi benda yang sama hehehe :)

Kamil L said...

kacak lah gambar2 yg kitak ambik..kitak pakei lens apa kah?

zaputra said...

HAAAHA...!! simillar thing happen n alwys happenning... become worst.. i pun da exprnce cam ya juwak lok bro, plat alws plat.. not appartment.. exterior puihh!! tp interior PEERRGHH!! malas nak ceta, u all tauk lah. setahun i diam sia (somewer), smpei pindah, lom gik d repair2.. fiqiq le.. >>>mewah+bahagia-FREE=daif(dlm hati jak) hehe..! bole pakei sik fomula ya bro?

iman daud said...

aku pun bangga dgn apartment aku dolok mbok :)