Thursday, October 22, 2009

Ingat senang nak buat anak???




Semalam tengok TV Buletin Utama & rancangan 999, cerita pasal seorang lagi budak mati disebabkan kekejaman manusia.. Sial!!Lepas tu aku langsung tak boleh nak tido..Asal aku pejamkan mata wajah budak tu terbayang dalam fikiran aku.Sudahhh,,tu yang aku malas nak tengok berita pasal jenayah yg melibatkan budak ni..Pertama sekali yang aku fikir,anak aku.Bila tengok muka diorang tido,alahai...Kesiannya...Apalah dosa diaorang...

Yang pasti tak larat nak kira berapa kali aku cium pipi anak aku masa dia tido semalam..hahaha!!

Emosi le pulakkkppp!!
.
.

19 comments:

Titil said...

Aok, bok pagi tok kawan kamek cita pasal tok. Ya bok kempang ati. Hai... *geleng palak

KHaiRuL aNTaSHa said...

aok eh..bkn senang..yerrr... nang xda ati perut eh..nang pengempang...

C.Alv.B said...

Ya. agree with you. Child is a greatest give from heaven..

Jay said...

tu lah simpan org sik tentu pasal. tapi hakikatnya byk berlaku di negara kita kan. Nak memberaskan anak lagi susah bro.

aya_snooter said...

mmm...ya la kan..nektok macam2 jak kes kedak ya..manusia kin kejam~ emm...

aya_snooter said...

jay...memberaskan anak? ka membesarkan? ehekkkk

Munira Kirana said...

mmg susah nak wat anak..
hihi..
lagi org lom kahwin..
haram woo... =)

eMBuN_mALaM said...

manusia xda agama nang mcm yaaaa... ishhhhh... mls nk komen pjg... melelat lak... benda mcm towk mudah nyuruh kmk panas ati... wpun kmk blom kawen, tp kmk pun ada naluri keibuan... mestilah tersentuh... Yerrrrrr... Statement promote dirik... mun cdak Khisha ngn atil maca towk mok kenak sakat... bah... chow... peace...

Ivy Metaga said...

ada kmk tgk d tv, kesian eh, geram ku tgk laki ya, dah lah org luar, mak budak ya pun sama, sik jaga anak, huhu kan dah emo kmk

Willie said...

Aku tension juak nangga kes ya pok.

sabar jak lah...

p/s Kiut gigi rabbit anak u

am-rie said...

Maok sik geram olehnya..mun ada depan mata bleh kita sama2 ngorek lubang idungnya besa2 makei playar ngan tukul besi..saknya tauk sakit..

Ani Inherown said...

hehehehehe sweet da jak part last skali ya :P boh bingong, asalkan kitak sentiasa ambik berat, mesti dapat elak benda yang sik bagus daripada terjadi bah. insyaAllah

Krisno said...

huh...memang sik patut buat anak...

zaputra said...

Salam Bro,
lamak dah sik singgah..
menar bro..., mun diikut mok jak ku servis kuda muka 'orang minyak' siot ya! species pa ndak ya kah?? mun dapat species kedak tuk ditunok idup2, baruklah ngam.(issshh! dah emo menar dah tuk).
cian ngan miak ya....
Mun sapa2 nak nangar muka antu ya: click link bah ya...

http://mazidulakmal.blogspot.com/2009/10/mangsa-dan-pemangsa.html

mat said...

rajok k bari panas jak ya...

eddy zuraidy said...

bro online dah free... cuba try ni http://www.dapatwang.com/?id=papabedy rm0.30/klik... hhehehe

Faizal n Fashitah said...

Bukan senang nak molah anak. Tapi bukan main senang gik sidak molah anak luar nikah tok hoh. Kenak ke urang nok dah berumahtanggak, kadang2 sampei 4-5 taun masih juak lom branak.
*Apa reti `memberaskan anak' hoh? :|

Felicia F. Ramzi said...

nya rasa best and berkuasa melepas marah dgn miak.. adakah sik tauk anak dirikk mpun kenak dera? stupid excuse.. kmk yang belum ada anak pun ada naluri ibu.. pa jak lah..

erolnukman said...

Kesimpulan:
manusia makin kejam..tp aku sik..hahaha