Wednesday, October 21, 2009

Penyiasat Muda

Agak terperanjat juga bila beberapa orang budak yg menggelarkan diri mereka penyiasat muda mengadu berkenaan penemuan mereka di sebuah rumah kosong tidak jauh dari kawasan perumahan mereka.Apa yang diorang jumpa?

1. Botol-botol arak.
2. Tin-tin gam.
3. Majalah/bahan2 lucah.
4. Kondom

Aku tanya balik,bgaimana diorang boleh tahu yang ‘benda’ tu kondom?
Salah seorang daripada penyiasat muda menjawab..Di kotak tu ada tertulis..

“Jika pasangan anda merasa sakit atau gatal, sila berjumpa doktor..”
Hahahaha...
.
.
Sah budak sekarang makin advance!!..
.
.

11 comments:

aya_snooter said...
This comment has been removed by the author.
Diloz said...

itulah namanya penyiasat sejati!

budak zaman sekarang dah pandai gangbang kalau kau nak tau.setakat kondom,dari 100meter dah tau itu kondom.

lol.

Titil said...

Bagus nemiak-nemiak ya. Tauk nak madah ngan urang tua pasal benda-benda nok dijumpa. Syabas Detektip Conan!

Munira Kirana said...

smart gmbar kat atas ni..
kamu ni cekgu gak ker??

C.Alv.B said...

Budak2 sekarang lebih advance dibandingkan dulu..

erolnukman said...

aya_snooter:
angol2..sapa sik angol...

diloz:
tu la pasal...hahaha

atil:
ada gk cerita lain daknya sebenarnya..minak malas nak naip panjang2..hehehe.apa2pun misi daknya kira dah berjaya lah..

ckgu munira:
sy boleh jadi mcm2..hehehe..yup! sy ckgu..

erolnukman said...

gila jauh lebih advance...xtau la 10 tahun lagi mcmmana...

Willie said...

Ish...jgn dipandang rendah miak kinek tok...hebat...

Krisno said...

hahaha...budak zaman ciber sekarang ni lebih advance dari kite..semua tahu..

neoxaznee said...

hehe... budak2 milenium.. gaya, mutu, keunggulan... anwy, cntik2 gambar..

BuDakHutaN said...

ahaks...advance ke hadapan durang neh...hehehe..neway...chanteks gambo bro.. .cooool :)