Sunday, October 4, 2009

Kuching Trip





Badan penat lagi ni baru balik dari Kuching bawak kontigen gimnastik pi trainaing..Hehehe..Apa2hal layan je lah gambar2 ni.Lain kali aku cerita apa kitaorang buat kat sana..Nak tido,esok aku ambik cuti rehat..

Tragedi Oktober..
.
.

10 comments:

dukunlintah plk said...

nang bergimnastik benar lah sidak ya atas tilam haha..

sony said...

yahhh..trmuntah2 jak miak..gmbr atas tilam ya best..haahahaha..gik d kch kh rol?

erolnukman said...

hahaha...nyalah,tmasuk aku skali yg lintang pukang sebenarnya..hahaha..
aku dah balit sekolah dah..

*wink wink* said...

nang lelah bena la cdak atlet gimnastik tok...tedah..

eddy zuraidy said...

x sangka pulak ko ada bakat dgn gimnastik hehehe... caya la bro... aku pun nak dpt kan satu la camera bgus mcm ko hehehe

erolnukman said...

wink2:
cikgunya lagik lelah...mcm2 jak olah dak nya.org lain training gmnastik,cdaknya main teka teki ngan jurulatih...hahaha

eddy:
gile kau..setakat golek2 atas palang tu slumber pejam mata aku bleh buat wey..hahaha
dapat kan satu jgn tak dapat..ala,mcm yg aku punya ni jenis yg biasa2 saja la.xde gempak mana pun..

Kelebar Malam said...

ya baruk bergimnastik...sian juak nanggar daknya...

Rudy said...

nang kepenatan upa sidak ya...ahaha

Krisno said...

memang memenatkan hehehe

mata said...

tragedi oktober..emm...bg aku,oktober 2009 lah kenangan terindah dlm hidup ku..hope nya akan ingat kenangan oktober ya..tq byak2...