Tuesday, March 24, 2009

HAPPY BIRTHDAY HARIZ NUKMAN



Sedar tak sedar hari ni 24 Mac 2009 genap setahun umur anak aku Hariz Nukman..Maknanya genap setahun jugak lah aku sebagai seorang bapak.Huahuahua..Cukup pantas masa berlalu..Rasanya sudah banyak kali juga aku mengulangi ayat ni..



*****************************************************************



Wey,tiba2 aku rasa takde idea la pulak nak tulis apa..Hahahaha! Hilang selepas mengelamun sebentar tadi..Oklah...baik aku masuk tido...blur..blur...blur.....

Chiowww!!!

13 comments:

iman daud said...

wadehhh.. x brasa ku anak kau dh bsar mbok oo.. dlok ku lepak d rmh kau, gk msih bujang

Willie said...

Wah happy birthday

khairul onggon said...

Erol... hepi bday utk anak dirik sia.. Kacak da kek ya, besa gikya.. nyums jak..

Dah setaun umo anak ko owh.. bermakna dah 2 taunko jadi bapak.. eh.. setaun.. setaun juak.. hehe..

erolnukman said...

iman:
yalah..kinek tok pun aku rasa masih bujang..hahaha!

willie:
makseh padah anak aku..;D

onngon:
sedar x sedar dah setaun aku jadi bapak..kau bila gik?hehehe

zElDrItCh said...

congrat bro...iman..ko bila gik kawen..krol pun sama juak..kawen gik ktk duak oiii...dah tua dah ya..hahaha...aku mudak gik..

aya_snooter said...

yea!!!sama tarikh ngan kmk aihh!!HAPPY BDAY HARIZ NUKMAN n ME!

Si Penconteng said...

Selamat Harijadi Hariz Nukman! :D Mudahan Hariz akan jadi insan yang soleh, taat ngan makbapaknya, berjaya dan selamat di dunia dan akhirat :)

achika said...

Happy besday khas utk baby ktk~~ :)

Audio said...

Hepi beddei!.. kiut da jak anak ko ya ehek XD

Kelebar Malam said...

epi besday ngan anak kitak..cute mcm bapaknya juak..

kirana said...

Bapak hariz,

Tolong lagukan tok utk anak ktk. Smbil blagu ktk msti betandak.

"Epi besday 2 u... Epi besday 2 u... Epi besday to hariz. Epi besday 2 u."

Eran jak anak ktk nanga ktk btandak. "Sik cun bapak aku ari tok," katanya.

erolnukman said...

zEIDrItCh:
hahaha...kau pun sama juak..

aya:
Hepi bday ngan ktk duak lah..hehehe

si penconteng:
Aminnn...

Achika:
makseh padah ariz.. =)

Audio:
ehem2..ney nak molah..cney tumpah nya kuah mun sik ke nasik.kekeke

Kelebar malam:
nang tepat..aku setuju!! hahahaha

kirana:
hahaha...tiap2 hari btandak dpn anak ku.siap poco2 gik ya..hahaha! xda lah..

BUNDA said...

Appy Birthday 2 ariz Nukman...
Bila Bole bejalan.....