Sunday, March 8, 2009

Saya Bujang Lagi???

Minggu lepas dekat seminggu jugak le aku membujang kat umah ni sorng2..Bini aku pegi kursus & anak aku pulak hantar kat kampung mak aku jaga.Fuhh..punyalah bosan dok sorang2 kat umah ni.Sunyi...

Selama seminggu bini aku tak ada kat umah,bab makan minum aku bleh lagi la handle..Biasa la,,nasik bungkus..Ada jugak la aku masak.Tapi aku ni pelik sikit,kalau dah memasak aku jadi cam tak brapa nak selera dah nak makan.Bukan sebab masakan aku tak sedap,sedap wooo (bagi aku laa..) tapi,,ntah lah...Kenyang masak kot..hehehe!! Jadi,jalan yang paling mudah beli nasik bungkus,habis cerita...

Pekara yang aku tak berapa bleh nak handle,nak bangun pagi...Aduhh,,bab ni la yang paling aku lemah sekali..Comfirm telajak tido..Hahaha..Bapak segala alarm aku dah set,tapi tu la..Bunyi alarm,bangun je tido,off alarm,sambung tido balik..Wakakaka!! Mana la tak tlajak..

Hari Jumaat hari tu, bini & anak aku balik dah..Hehehe..Seronot nyer..Petang tu sempat bawak anak aku jalan2 kat taman..Rasa lama betul aku d tinggalkan,padahal tak sampai seminggu pun..Hampehh!! Rindu la tu..tak nak mengaku lagi.Hehehehe..Korang tahu la mcmna rasanya bila korang dah ada anak bini nanti..
Oh ya,,sebelum terlupa..Selamat Menyambut Maulidur Rasul...Esok aku kena bangun awal,ada perarakan Maulidur Rasul..Semangat2...

Chow!!!






11 comments:

AcHiKa said...

haaa kiutt anak ktk~~~ (^_^)

iman daud said...

ola tedah... jaik ati ku dgr... hahaha.. btw, slamat mnymbut maulidurrasul

khairul onggon said...

ekekekek.. ku ingat tek bujang 3 mok isik lagik... kekekeke... salm maulidur rasul bro..

Si Penconteng said...

Aie dah besar dah anak kitak ya eh. Kiut miut tiut. Ngeeee... Kamek kedak kitak ya juak aih, mun bermasak kamek nang sik makan...sik tauk lah pahal. Tandah urang lain jak bedal barang makan dimasak mek ya.

P.S. Kim salam ngan mem kitak :D

Kamil L said...

salam maulidur rasul Erolensa :)

mat said...

salam maulidur rasul bro...

mun ktk 2 si penconteng ya sama sik mok rasa apa yang dimasak tak 2, aku no hal..memang bedal habis ya..rugi sik makan aih...hehehe

zElDrItCh said...

biasala bro...nang kedak ya...dah biasa gilak ada bini...masak...orite juak kenak tinggal..at least dapat juak bedikari kejap nak..mun aku la nyaman gik masak dirik mpun..skati masuk jak...

Audio said...

yerRRr...gene ndak ka bila ku dah bergelar Bapak lak ehek. Ada jak muka anak bini ku kenak superimpose juak lak ekeke..

erolnukman said...

Achika:
Sbb bapak nya kiut..hahahaha!!

iman:
Jaik ati agik ku bila ngenang kt 2 ngoreng kentang masa bulan posa dolok..hahaha!!

onggon:
hehehe...ada d sembelih bini ku klk..hahaha

Si penconteng:
Atas alasan yalah kmk tok sik dpt nak nolong urg rumah d dapor..takut xda selera makan..hahaha

Kamil:
Salam Maulidur Rasul..

Mat:
Hahaha...tp mun org lain masak aku bedal juak..xda milih..

zEIDrItCH:
Nyalah..lamak dah sik bdikari jd rasa lain gik..Masa bujang dolok pun aku nang jarang masak,melainkan ada chef iman..hahaha

Audio:
Syioo...muka anak bini pun d superimpose oleh pak audio..
Brg mainan mahal2 kau kenak jaga bnr2..

iman daud said...

kau jgnnnn... nyaman ya bahhh.. hahaha

TuN TeJa said...

meh nk culik anak sat..haha..