Monday, March 30, 2009

Tag,Tager,Tagers(grap dr wong ih man)

1.Bekas kekasih saya adalah :
:: Faridah Ahmad sbb kinek tok nya dah jadi bini aku..

2.Saya sedang mendengar :
:: Black Star - Radiohead

3.Mungkin saya patut :
:: tido..kepak shari2 mlatih mbiak olahraga..

4.Saya suka :
:: ria..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
:: palak gila2..

6.Saya tak paham :
:: dgn org yg sik pandey nak faham2..hahaha

7.Saya kehilangan :
::buku nota warna biru aku..ney ndak tuju..

8.Ramai yang berkata :
:: errr.....

9.Makna nama saya :
:: sik tauk..

10.Cinta itu adalah:
:: perasaan kau ajak ya...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: baca tag tok..

12.Saya akan cuba :
:: sedaya upaya...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: forever

14.Telefon bimbit saya :
:: nokia

15.Bila saya terjaga dari tidur :
:: saya akan sambung tidur balik...

16.Saya paling meluat apabila :
:: xtauk..

17.Pesta/Parti adalah :
:: pengilan utk berseronok..hehehe

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: semut..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
::sekolah rendah..

20.Hari ini :
:: hari rabu esok khamis..

21.Malam ini saya akan :
:: tido sudah pasti!

22.Esok pula saya akan :
:: kerja seperti biasa..

23.Saya betul2 inginkan :
:: wang berjuta2...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: syiooo..mata gik kembang..bangun aher glak..hahaha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: xtauk...

26.Makanan Barat atau Jepun :
:: dua2 boleh..

27.Bilik yang terang atau gelap :
:: gelap..

28.Makanan segera adalah :
:: makanan nak boleh molah kenyang.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: sori,,lambat jawab tag...

30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa2 yg rasanya boring..wpun dah jawab,jawab sekali gik..hehehe

9 comments:

Felicia F. Ramzi said...

kamek baca jak lah jwpn2 tag ktk tok..sik mampu nak molah tag..hutang tag agik menimbun..

SyFazidawaty said...

aaa...kmk x boring kohh..so,mek x tmasok lam golongan yg knk tag la owhh..hee!

Felicia F. Ramzi said...

btw eh, nama kmk Farida juak koh..minak sikda 'H' jak..yerr maok kmk ex ktk juak nak?
*yahhh mati la kenak kepong bini tak lak..ampunnnn.. tobat spring sik guro gik dah..eheh..

Apz Krnz said...

no 15 : saya setuju sangat2.heheheh

kirana said...

Kmk pun sik boring. Sik perlu jwp tag nak???

Lagik pun kmk tok slow gilak part nok jawap tag tok. Maklum lah, ngeja huruf dah setengah jam. Nyebut sukukata dah sejam. Alu sikda keja lain oleh nya.

Ady Syam said...

salam tuan rumah... sila amek award/anugerah daripada blog saya ek, terima kasih!~

Cik Angah said...

encit erolnukman..bile nak update blog..bersawang dah ni..hehe

erolnukman said...

yaaa...xpa! nang aku sengaja nak stop tag tok.yalah aku sik maok nak tag sapa2..hahahaha!

afsal_8281 said...

cikgu...
saya nak copy tag ni ye...
tak bagi pun nak juge..he3X

tq in advance